Halaman

Isnin, 2 Julai 2012

Betul ke bohong? Yang penting bessss...

         Bes.. memang bes... sebenarnya aku pun baru jumpa... maklum la... astro Mustika tak ambik.. maner la tau.. ttip top.. terjumpa plak kat youtube... eh! ada rancangan baru la...

         Sesaje klik... tibenye gua klik... perghhh... memang lawak der... tak boring... sebenarnya aku jumpa dua rancangan baru.. satu rancangan Betul Ke Bohong? 

          Dan datu lagi Achaner Tu Johan? 


          Tapi aku rasa Achaner Tu Johan agak slow sikit la.. tak per la... kan baru lagi... Apa pun aku nak citer pasal rancangan baru ni Betul Ke Bohong? memang bes... klaka... pengacara dier... AC Mizal... peserta tetap Jeff dgn shuib sepah... dier orang bahagi dua kumpulan la... tapi yang bes tu.. ader plak... istilah kena karan... kena karan betul lak tu... hahaha...

           Jom layan... setakat ni cuma ader 3 episod ajerk... tapi semua memang bes... jom... apa lagi... layannnnzzzz...

Episod 1...


Episod 2...


Episod 3...


Episod 4...

   Larrr...kan da cakap baru ader 3 episod ajerk... bes kan... memang aku tunggu nanti setiap episod... hahaha... bes... tak rugi aku kongsi ngan korang... huhuhu....


2 ulasan:

Masmira Masri berkata...

resah tgk betul ke bohong sbb kena karen kerap sgt....xde efek kesihatan ker??

do visit n follow mine ok
http://myaleo.blogspot.com/2012/07/julai-dah-tiba.html

Maiyah berkata...

salam..

hehehe mmg kelakau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...