Halaman

Isnin, 9 April 2012

Selamat Pagi semua...

         Salam 1 malaysia.. selamat pagi... cergas betul rasanya pagi ni.. maklum la nak bertugas di tempat baru.. namun perasaan tu takdela 'exsaited' sangat.. biaser ajer... pengalaman kat tempat baru? ala belum keje lagi.. apa yang nak ary cerita..


           Tengok gambar kat atas.. yeeee... Welcome to realiti.. sebab pagi ni memang ary berhadapan dengan realiti... realitinya ari ni da tak berkerja lagi kat Munchy.. eh! betul ke aku ni... tak tau la nak cakap.. macam berharap lagi yang aku ni maseh lagi bermimpi...

           Biaser tiap tiap pagi aku la yang jaga anak aku sendiri.. kalau aku tertido... anak aku si Aliff tolak tolak badan aku kejutkan aku... "yakkk... yakkk...'' laaa.. da berak ye sayang... jom mandi... aku la buat semua tu...buat susu, main dengan dier.. atau apa saja... atau kita orang g jejalan ke carefour  atau pun tunggu kakaknya balik sekolah baru g jenjalan... 1130 pg aku amik Aina balik dari sekolah pulak... pahtu dah siap semua nanti Aina dengan Aliff aku biar main laptop sendiri.. diorang pilih pilih sendiri video kat youtube... aku bukak lagu ABC... tapi citer Boboiboy ngan Upin Ipin.. wajib tau...

          Sekarang???

           Aku kena anta Aliff kat umah orang... orang yang jaga Aliff ngan Aina sekarang sampai jam 3.. Aliff tak de dengan aku lagi setiap pagi... Aina... jam 1130 aku rehat.. aku amik dier... makan kejap pahtu.. anta Aina ke rumah yang jaga Aina.. pahtu jumpa Aliff kejap jerk... pahtu aku kena keje balik... hish...

          korang tau... Aku Rasa Tak Bessss larrrrr....



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...