Halaman

Jumaat, 11 Mei 2012

Korang rasa tak???

       


        Aku cuma nak minta pendapat...korang rasa tak apa apa dalam hati korang bila dengar lagu ni... 

   
    Lagu ni aku tulis liriknya.. aku cipta melodinya... untuk gadis yang bernama Nuraini... dan lagu ini juga telah di nyanyikan oleh sahabat aku Isa Ahmad atau facebooknya Mohamad Nor Isa yang juga... secara kebetulan juga.. aweknyer juga nama Nuraini... amacam?? Ader.. kene mengena tak..??

      Korang komen la dengan ikhlas tau... nak tau jugak pendapat... huhuhu...




Kasehku Nuraini
Nyanyian : Isa Ahmad

Ciptaan Lagu & Lirik : Ary Ariasputera
Hak Cipta Terpelihara @ Copyright

Aini dalam jiwa telah ku haluskan
Dalam rindu telah kusisipkan
Agar sampai pesananku

Padamu aini walau deras ombak yang menghempas
Walau kuat ribut yang menghalang
Kan ku tetap disisimu

Chorus :
Usah lagi kau ragu kaseh hadir dariku
Dalam jiwa ini hanya wajahmu oh sayang
Kan ku rempuh segala badai biar berderai
Hanya untukmu seorang insan yang kusayang

takkan mungkin kasehku goyah lalu menghilang
dalam hati ini hanya cintamu oh sayang
tak ku gentar selagi engkau ada disisiku
hanya bersamamu aku bagai bernyawa ooo

Kasehku nuraini ada jiwa ada rasa cinta
Ada makna dalam kata kata
Ku susun indah buatmu
Malam bila bintang mula memuji
Tanda kaseh suci rasa ikhlasku padamu nuraini.. ooo..
Kekasehku Nuraini




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...