Halaman

Selasa, 17 April 2012

JNTL????

           Perghhhh.... memang berbakat kalau dah memang berbakat... Gua bersyukur di temukan... di beri peluang mengenali sahabat gua yang sorang ni... memang terbaek...


         Isebig Hamer.. itulah nama gelaran seorang brother yang yang gua kenal ni...  Brother ni suka sangat buat eksperimen dengan gadjet dier... gadjet aperr... hahaha... banyak.. korang nak tengok ker... haa.. ni kat bawah ni..



          Haaa.... amacam... teruja tak... bagi yang tak aper bender ni semua.. meh gua terangkan... ni la mini studio Isebig Hamer ni... ops! jangan tanya gua nama sebenar aper yerk... gua kenal pun kat facebook... huhuhu...

           Seperti yang gua cakap.. bro ni amat suka buat eksperimen dengan gadjet dier... buat eksperiman untuk cari sound.. melatih diri... boleh dikatakan amat rajin... setiap minggu pasti ada hasil kerja dier yang ingin di kongsi kan dengan member member...

          Malah.. bro Isebig Hamer ni berkebolehan mencipta lagu sendiri... main solo di gorengnyer sendiri... menyusun muzik.. buat rakaman ... semua sendiri... layak di gelar... komposer... jom dengar salah satu video dari Isebig Hamer... Lagu yang cukup feeling dari dier... jom layan..





           Amacam feeling tak.. tapi kalau korang tengok koleksi video Isebig Hamer ni... dier lebih terjerumus ke dunia rock.. Yearrghh... Rock.. bebeh...!!!

          Tak cayer??? jom Layan Isebig Hamer jamming...



        Persoalannya... kenaper tetiba gua promote mamat ni... sebab dier berbakat bro... Sebenarnya gua da berkerja sama dengan Bro Isebig Hamer.. dan seorang lagi yang mengelarkan diri sebagai Satria Mega untuk menghasilkan sebuah lagu... lagu rock beb!!

        Akan datang pasti gua promote hasilnyer kat korang... huhuhu... Untuk lagu yang satu ni aku cuma mencipta melodi lagu, Satria menulis lirik dan Isebig Hamer compose Muzik... Yang pelik di antara kami.. kami tak pernah berjumpa pun.. dan inilah kali pertama kami berkerja sama melalui alam yang maya ini...

       Berita yang terbaru... Isebig Hamer telah pun bagi gua dengar backing track lagu kita orang.. atau muzik yang diolah oleh Isebig hamer sendiri untuk lagu ciptaan gua dan Satria Mega.. perghhh!!! Memang masyuk beb lagunyer... aku pun tak sangka muziknya boleh gempak macam tu...

       Tahniah Bro Isebig Hamer.. yang berjaya buat muzik yang gempaaakkk giler wat lagu kita orang.,.. Dan yang terbaru lagi... kemungkinan lagu kita orang ni bakal di nyanyikan oleh Aju Succes... wahhh!!! tambah giler kepaler gua.. ahaks!

         Gua tak up load backing tack tu sebab nak tambah suspen kat lu orang.. skang lu orang sudi sudi kan lahhh dengar demo lagunya dulu... Bila lagunya dah dirakam bersama penyanyinya.. baru gua upload.. khas buat korang... jom layan lagi...


Tajuk lagu : Lagenda Jali Nise
Lirik Lagu Ciptaan : Satria Mega
Melodi Lagu Ciptaan : Ary Ariasputera
Muzik compose by Isebig Hamer... (bakal korang dengar hasil karya dier ni)





         Amacam.. ader komen tak??????   Nantikan lagu Lagenda Jali Nise full version nanti...

Musti gempak weiiiii....!!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...