Halaman

Rabu, 11 April 2012

Gelagatnyer budak dua orang ni....

         Lauk kat umah da abis... tu la pasal.. g jenjalan jap tadi g Carefour Batu Pahat... Kena pulak time tu budak budak ni tgh ngengek nak berjalan.. ape lagi.. jom la...


         Memang kat carefour ni salah satu pasaraya yang agak bole la murahnya.. memang setiap minggu aku pg sini.. berbelanja.. kena pulak sekarang keje pagi.. jadi masa malam ni... sebelum aku carik kerja part time malam.. ape lagi.. any time jalan jalan ngan family aku.. seronok...

         Aku suker g sini... parking pun mudah... Aina dengan Aliff aku bubuh kat troli ajerk... hehehe... lagi pun bukan banyak pun aku beli barang.. sikit sikit jerk lauk...


        Eh! eh! orang nak pilih barang.. dier pun sebuk nak pilih barang... hahaha... suker gelagat budak dua orang ni.. nila penghibur hati lara aku dan permaisuri aku... kalau budak dua orang tak de.. pasti sepi hidup aku..



          Apa la Aliff ni.. ayah nak amik gamba buat tak tau jerkk... dier sebuk ngan kerja dier.. tengok tu.. abih daging kat troli tu di tonjol tonjol ngan jari... hahahaha... apa apa la Aliff... 


          Haaa.... baru nampak muka Aliff.. hensem tak dier.. rambut panjang... hahaha.. tak penah potong... aku penah nak potong.. tapi bila nak potong jerk...tak ble... rupanya pakai gunting Aina... ye la.. gunting untuk budak pra sekolah... apa kejadah tajamnya.. hahahaha... lawak seminit... apa apa aje la..



         Lawa tak gambar ni... comel tak putera dan puteri hamba.... ayah mak sayang kat kowang... jangan nakal nakal sangat tauu.. nanti ayah debik.. melekat kat dinding... setakat ni.. ader la.. dua tiga kali dah melekat.. abih tu.. degil sangat.. hehehe

       Apa pun jenjalan tadi memang seronok... tak yah la amik gamba aku beli apa.. ader la sikit .. hehehe... terima kaseh baca diari gua hari ni... jom kenali Aina dengan lagu ni... Permata pertama hatiku... selepas Aliff.... erkk.. Aliff belum ader lagu laa.. huhuhu.. Ala dengarkan aje la ye...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...