Halaman

Isnin, 9 April 2012

Dah malam ni...

         Betolll... dah malam ni.. sepi jerk... Permaisuri aku da pun terlena.. Aina dengan Aliff pun dah tdo.. timggal aku sorang blom tdo... belum puas menaip lagi.. tu pasal la gua balun lagi... apa pun malam ni sungguh indah... sebab aku hari pertama kerja tempat baru pagi tadi.. malam dapat rest bersama keluarga...


          Sungguh pun semua da tdo.. aku rasa senang sangat bahagia rasa... mungkin rasa sepi... tapi kalau nak ikutkan situasi sekarang tak de la sepi sangat... sebab TV tengah open.. dan aku tak pandang pun TV tu cerita apa... cumer dengar bunyi jerk... tapi tu memang tak kalah dengan rasa sepi yang aku rasakan... sebab sepi yang aku rasakan tu amat menusuk perasaan...

         Sebab aku rasa... Sepi Itu Indah... karang tak caye.. jom dengar lagu luahan hati aku ni..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...