Halaman

Jumaat, 16 Mac 2012

Alhamdulillah... dapat jugak...

          Alhamdulillah... alhamdulillah... syukur... dapat jugak impian aku... aku dah lama nak...bukan apa selama ni sedikit sebanyak mudahkan kerja aku... tak pandai sangat guna... tapi memang aku bersyukur... dapt jugak akhirnya...



          Nak tahu apa... Ni la dia yang aku dapat beli...



        Keyboard jenis Medeli-MC120... Dah lama nak beli... memang impian aku... sebab memudahkan aku cari lagu... tapi sebenarnya aku tak kisah jenis apa... janji keyboard... rega dia masa aku beli RM 650... alhamdulillah dapat jugak...

        Sebenarnya ni keyboard kedua aku yang dapat aku miliki... keyboard pertama aku jenis YAHAMA... sayang betul aku dengan keyboard tu... 


          Haaa... ni la gamba kenangan kami berdua... ahaks! Tapi aku lupa jenis apa masa tu.. yang aku tau... YAMAHA... bagus keyboard ni... dengan keyboard ni... adala 3 lagu ciptaan aku dapat...

          Aku beli seken je...beli harga RM400... aku sayang keyboard ni... tapi aku terpaksa jual.. sebab masa tu agak kesempitan wang... 

         Mana taknya... dengan kilang yang dah tak de ot masa tu... dapat gaji... alahai... kena pulak aku dapat terima tawaran rumah baru... beli tau... yela nak bayar kos guaman dengan itu ini lagi... pulak tu... nak bayar rumah sewa lagi... tambah lagi permaisuri aku da nak bersalin anak pertama kami... Aina..

         Semua serentak... aku terpaksa jual.. itupun moto aku pun hampir hampir nak aku jual jugak.... Kalau nak tahu... aku beli RM400... aku da pakai dua tahun... jual pun RM400... huhuhu... tapi tu dulu... sekarang.. alhamdulillah...

         

          MEDELI-MC120... tu la yang dapat aku miliki setelah hampir lima tahun aku berpisah dengan keyboard lama aku... punya la lama... perghhhh....

          Kalau korang nak lebih info tentang keyboard ni korang klik SINI ye..

          Tapi aku ni bukanlah pandai sangat main keyboard ni... secara asas bole la... kalau nak goreng tipu pun bole la... hahaha... korang nak tahu tak lagu pertama yang aku dapat cipta dan aku hasilkan melalui keyboard ni...

          Lagu yang bertajuk Lagu Buat Ibu.... korang pasti ada yang da dengar... Haaa... video kat bawah ni... merupakan Lagu Buat Ibu... yang aku mainkan keyboardnya... aku nyanyi sendiri.. dan videonya aku edit sendiri... korang dengar la... lagu ni merupakan demo asal sebelum dinyanyikan oleh adik An-nur...


         Dan ni pulak... lagu yang da siap... korang kan dengar... tapi tak salahkan korang dengar lagi... Lagu Buat Ibu... Nyanyian Adik An-nur... Music oleh Shamz Sejuta Suara Production...


        Kerna inilah aku bersyukur... sebab penantian aku selama ini akhirnya berbaloi... korang macam maner pulak... pasti ada yang korang amat syukurkan... ceritalah sikit... kongsikan dengan aku...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...