Halaman

Sabtu, 4 Februari 2012

Keputusan yang agak lambat...

            Lama aku memikirkan untuk aku buat keputusan seperti ni... tak tau la korang suka ke tak... yela.. bukan mudah untuk orang suka dengan hasil kerja kita...lagi lagi bila saingan semua hebat hebat belaka..
namun terpulanglah pada mereka yang menilainya... aku cuma berusaha... dari bawah..

            Sebenarnya bukan apa... aku cuma nak bukak wall balik kt FB.. dulu aku ada wall.. aku rasa aku bukak wall sampai 4.. tak terlayan rasanya macam tu... beratus juga yang like masa tu.. alhamdulillah... cuma ada masalah sikit.. aku tak dapat teruskan... lama da tak bukak wall..

             Kali ni aku nak aktifkan wall balik dengan bukak wall baru.. ni satu satunya yang aku aktifkan sekarang.. harap korang suka dan "LIKE" untuk tahu perkembangan aku dengan lebih lanjut.. segala lagu lagu baru aku.. semua ada disitu... semua sekali ada disitu...

           Haaa,,, apa lagi... jom laaa serbu.... jangan buat keputusan yang lambat tau... like terus...





2 ulasan:

AnakPakZohar berkata...

teruskan berkarya yea.. =)

fieda berkata...

berusaha pasti berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...