Halaman

Isnin, 27 Februari 2012

Berbakat die ni....

            Dalam dunia ni memang banyak orang yang berbakat... dalam berbakat tu pun macam macam bakat yang kita bole jumpa...  kalau tengok kat youtube pun.. macam macam kita bole jumpa...

           Tapi aku bukan nak buat apapun cuma nak berkongsi dengan bakat orang kita..  rasa terpanggil pulak buat entry buat die.. lagu ciptaan die kali ni menarik...  kalau nak dikutkan memang review video die lebih banyak dari view vhannel youtube aku sendiri... tapi tak salahkan bila aku perkenalkan lagu die kat korang....



           Mamat yang aku nak kenalkan kat korang ni... nama glam die Afiq... kalau korang berminat dengan die nak terjah channel youtube die... korang ble singgah http://www.youtube.com/user/1438affa ... korang nak join kat facebook pun bole....  korang jangan lupa klik like tau... korang klik http://www.facebook.com/Afiqthemusicians...

         Jom kita dengar lagu ciptaan die...


          Pendapat aku tentang lagu ni kepada Afiq,     

    " Lagu ni amat menarik... nada die.. music yang ringkas... lirik yang simple tapi padat... bole ditekankan lagi nyanyiannya... rasa kalau nak bg artis nyanyi lagu ni... bagi la pada Azlan Typewriter bawa lagu ni.. memang bole jadi killer song.." - Ary




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...