Halaman

Jumaat, 30 September 2011

Lagu Ada Cinta Versi Raya

            Assalamualaikum kawan kawan semua... apa khabaq?? Sehat arrr korang ary harapkan... rasa da lama ary tak menulis ni.. sekarang baru up date... korang perasaan tak blog ary sekarang... huhuhu... baru ary edit... bole tak... ala.. biase biase aje... blog lama macam serius sangat la... yang ni ceria sikit kot...

           Kita ni da penghujung raya da ni, ary harap korang semua ceria selalu time raya tahun ni... ary nak buat entry pendek jerk ary ni... ary cuma nak berkongsi ngan korang video yang ary amik masa kengkawan semua datang beraya ramai ramai ke umah ary...

           Dan atas permintaan seorang rakan yang begitu meminati lagu dan lirik ciptaan ary yang bertajuk "Ada Cinta"... Ary nyanyikan lagu "Ada Cinta" depan mereka secara live... huhuhu.. live la sangatkan... jom layan... rakaman pada 16 September 2011.



             Huhuhu... ok tak... riuh rendah sikit la masa ni... hehehe... korang nak lirik tak.. k kat bawah ni ary tuliskan...

Ada Cinta
Melodi lagu dan lirik ciptaan : Ary Ariasputera


Kau hadir bila aku keseorangan
kau pimpin aku bawa aku kesana
memberi makna indah
menyusun melodi bahgia
memberi rasa cinta


Kau sabar temani aku disisiku
kau tenang walau ombak deras gelora
kau memberi inprirasi
hadirmu tiada ganti
aku cinta padamu


Dengarkanlah bisikanku aku benar cinta padamu
kau hadirlah disisiku kau bawakan aku cahaya


Benarkanlah ku sayang demi ku memburu rindu
kau kan aku hiasi bagai permaisuri jiwa
mungkin tak seharus aku memaksa dirimu
tapi tanpamu hidup aku buntu ooo...


Walaupun kau hadir hanya teman dalam hidupku
tapi hatiku ini tahu amat perlu dirimu
pasti ada cinta ada di antara kita
hanya tuhan yang tahu rasa hati


Maseh ku mengharapkan engkau mengerti
bahwa ada cinta tulus dalam diriku
ku angankan dirimu permaisuri hidupku
bahgia hidup bersama... itu pintaku...

            Suka tak... kalau suka komen komen la nanti... ary nak tahu jugak pendapat korang... jom tengok pulak gambar yang tak seberapa ni...

Sarimah, Norli, Ary dan yang pegang gitar kat bawah tu Indra Man... ada bayang tu Aina..

Jom kita tengok gambar kawan ary yang lain pulak....








       


           Sebenarnya ramai lagi yang datang penuh arrr rumah ary... tapi yang lain lepak luar la pulak masa ni... ajak bergamba pun segan.. apa da... apa pun ary ucapkan terima kaseh buat budak budak Munchy ni yang sudi datang ke teratak hamba yang tak seberapa ni... nantikan entry ary seterusnyer... ada sambungan lagi pasni...


Assalamualaikum...

2 ulasan:

Unknown berkata...

hehehe..bestnyer kalau dapat main gitar

Ku Azhar berkata...

ramainye geng :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...