Halaman

Rabu, 27 April 2011

Cari.. lagu baru untuk april 2011

          Assalammualaikum buat semua yang tersayang... terima kaseh kerana korang maseh sudi mengikuti perjalanan seni aku.

          Kali ni aku nak persembahkan lagu & lirik ciptaan aku yang bertajuk " Cari "... Video lagu ni adalah video lagu ciptaan aku yang ke 51 dalam channel youtube aku.. huhuhu.. kalau nak tengok channel youtube aku, korang klik la kat sini.

           Lagu " Cari " ni tercipta ilhamnya pada 19 April 2011 dan aku buat rakaman lagu ni di sekitar Tasek "Y" Batu Pahat 26 April.. Video lagu " Cari " ni merupakan video lagu yang kedua aku rakamkan diluar selepas video lagu " Kau satunya ".. ble la.. kira cubaan baru la.. letih arrr nak cari lokasi.. Ramai orang tengok tau..

Kisah lagu ni x yah la aku citer... korang baca lirik yang aku tuliskan.. da tau kot.. ahaks! Percaya atau tidak, lagu aku yang baru ni maseh kekal lagu cinta lagi.. huhuhu... cinta lagi....

Korang tak caye ke.. jom layannzzz...



Amacam? bole tak? Kalau korang suka, kat bawah ni aku tuliskan liriknya... maaflah, ada kesilapan kecil masa rakaman video ni.. kualiti video tak berapa baik.. cam tersangkut sangkut aku nyanyi.. huhuhu... ble la kan.. jom nyanyi sama

Ciptaan Melodi & Lirik : Ary ariasputera
Ciptaan pada 19 April 2011
Nyanyian : Ary
 
Mencari hilang wajahmu dimana

Tertekan jiwa rasa ku kehilanganmu

Mencarimu di setiap segenap sudut

Tak ketemu bayangmu di dalam terang



Mencari kaseh sulamnya makin terurai

Dibuai rindu sulamnya menjerat aku

Terasa kaku di dalam terasa beku

Di baliknya inginku rasa bahgia



Kurenung saat lalu ku bayangkan kasehmu seorang

Ku dambakan pelukanmu

Menghangatkan malamku oh sayang

Sebenarnya dalam aku maseh lagi maseh ada cinta

Yang rindu kau disisi



Ku mencari cari memburu sebenar cinta

Ku mencari cari carimu wajahmu dimana

Dan ku rasa terus bagai kehilanganmu oh sayang


          Terima kaseh la korang sudi dengar... korang doakanlah agar lagu lagu aku suatu hari nanti dapat di siarkan seperti lagu lagu yang lain... maklumlah aku belum dapat peluang macam tu lagi..

Next time jangan lupa.. singgah la lagi, aku akan ceritakan setiap kisah apapun hasil karya dari aku.. Ha.. da baca ni jangan la lupa komen.. meriah amatla gamaknye... adios.. aku sayang korang semua...

2 ulasan:

umie berkata...

nice..x semua org ade bakat nk tulis lagu cm nie..
semoga success dalam bidang ni oke..amin...

Ary ariasputera berkata...

terima kaseh umie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...